شنبه 15 اردیبهشت 1403
پول و سرمایه

طرح تعاونی شدن سرخابی ها منتفی نشده است

طرح تعاونی شدن سرخابی ها منتفی نشده است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به استقبال و حمایت باشگاه پرسپولیس از طرح تعاونی شدن این باشگاه، گفت: در بحث واگذاری سهام سرخابی ها به مردم و هواداران، موضوع تعاونی داشتن نیست بلکه این است که آیا اراده ای برای این کار وجود دارد یا نه؟

مهدی مسکنی در باره طرح تعاونی شدن سرخابی ها و برخی مقاومتها نسبت به تعاونی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: این مقاومت نسبت به تعاونی شدن است نه تعاونی سهامی عام و دستگاهها به تعاون باور ندارند ولی این مسأله منتفی نشده و در حال بررسی است.

وی با اشاره به جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ایشان از این موضوع استقبال و حمایت کردند و این علاقمندی وجود دارد که در این راستا مقرر شده کارگروهی مشترک برای بررسی موضوع تشکیل شود. استقلال نیز از قدیم تعاونی داشته و آقای اولیایی مدیرعامل این تعاونی هستند و تعاونی پیشکسوتان بوده است.

به گفته مسکنی در بحث واگذاری سهام سرخابی ها به مردم و هواداران، موضوع تعاونی داشتن نیست بلکه این است که آیا اراده این کار وجود دارد یا نه؟

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره واگذاری ۱۰ درصد سهام دوباشگاه نیز گفت: این به منزله آن است که ۹۰ درصد دیگر در دست دولت است و همچنان دولتی است ولی ما تلاش می کنیم که با تبدیل سرخابی ها به تعاونی سهام عام مشارکت مردم و هواداران را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید