یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
اقتصاد ایران

جاماندگان سهام عدالت بخوانند

جاماندگان سهام عدالت بخوانند

جزییات ثبت‌نام سهام عدالت جاماندگان و اعصای سهام عدالت اعلام شد.

 دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت در حال حاضر هیچ گونه ثبت‌نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.

 

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت، در حال حاضر، هیچ‌گونه ثبت‌نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.

 

او در خصوص آخرین جزئیات اعطای سهام عدالت به جاماندگان می‌گوید: در خصوص اعطای سهام عدالت و آخرین جزئیات آن، به گفته‌های وزیر امور اقتصاد استناد می‌کنیم که مطرح شد پیشنهاد اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید به هیات دولت ارائه شده و درصورت موافقت، اقداماتی شکل خواهد گرفت.

 

در ادامه دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت بیان کرد: باتوجه به نکات مطرح‌شدهُ دریافت هرگونه مبلغی بابت هر خدمتی در خصوص سهام عدالت کاملا غیرقانونی است و هیچ ثبت‌نامی برای اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید در حال حاضر وجود ندارد و امیدواریم که افراد به این نکات توجه کافی را داشته باشند تا فریب نخوردند.

 

او در نهایت مطرح کرد: اگر بنا باشد برای اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید اقدامی صورت گیرد، حتما توسط وزیر اقتصاد و مراجع ذی‌ربط اطلاع‌رسانی و مراحل و اقدامات مورد نیاز آن اعلام خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید